Besvarat

I Italien mardröm!

reset till Italien på ett jobb uppdrag.
jag läste innan jag tog mig iväg att allt "ska fungera som man borde vara hemma med att ringa o ta emot samtal"... men !
Första dag i Italien ingen anslutning.. prova, resterat mobilen, ändra nät, starta om.. starta om ... Guuuuuuuud inget fungera.. finns det support hos Hallon... jo.. men inget att jag kunde ringa... stå på kö för chatt! ... 62 i kö--- din tur snart... 51.. 32... 17... 3 kvar... OJ... tyvärr teknisk fel.. stå på kö igen..! Shittttt..
Skriv till Support..igen... och nu har det gått 8 dagar ... nu e jag hemma igen i Sverige! telefonen finger ju igen!!! Ohhh.... min chef var nära att ge mig spark.. andra kollega fick jag hör "FY Fannnn"... och Hallon support har ännu inte svarat på varför min SIM kort dog helt !!!
Jag byter bolag/hallon utan tvekan...
icon

Bästa svar av Linnea 17 september 2018, 08:43

Hej @Sali!

Välkommen till forumet!

Du verkar ha en kostnadskontroll på ditt abonnemang, och i sådant fall kommer du inte kunna använda ditt abonnemang i utlandet. Du kan läsa mer om vår kostnadskontroll här: Hur fungerar er kostnadskontroll?

Ha en bra måndag!
Visa original

2 svar

[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/hallon-se/icon/100x100/283f436c-d41e-4f1d-8362-c69b87845c50.png[/img]
hallons forumteam just nu
Hej!

Du har precis förtjänat rankingen "Gröngöling" i vårt forum. Grattis!

Bästa hälsningar,
Hallons forumteam

Det svaret ovan vad jag nyss fick av Hallon... Underbar eller hur ?!?!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Sali!

Välkommen till forumet!

Du verkar ha en kostnadskontroll på ditt abonnemang, och i sådant fall kommer du inte kunna använda ditt abonnemang i utlandet. Du kan läsa mer om vår kostnadskontroll här: Hur fungerar er kostnadskontroll?

Ha en bra måndag!

Svara

Static Template