Besvarat

Inget uppringnins ID

Vill veta om Hallon har någon del i detta,, flyttade mitt abonnemang från 3 till Hallon för 1 månads sedan, på 3 fungerade uppringnins ID men inte nu på Hallon, tittar både på Hitta resp Eniro men numret okänt !!! Så jag undrar har Hallon någon del i detta och kan rätta till det ?
icon

Bästa svar av kjellrade 8 November 2018, 11:26

Visa original

6 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @kjellrade!

Välkommen till forumet. :)

När det gäller nummerupplysningen delar inte vi våra kunders uppgifter dit, därav kommer inte numret synas där.

Gällande uppringnings-ID - menar du att det står att du ringer från okänt?
På uppringarens display står det inget uppringnings ID,,, söker jag mitt telenummer på Eniro resp Hitta så finns inte telefonnumret med längre, och övrig text man får upp när jag själv vill kolla ett okänt nummer.
Nu har jag varit i kontakt med både Eniro och Hitta och lämnat mina uppgifter direkt till dom så nu skall det enl. dom fungera.
Användarnivå 6
Emblem +8
Jag förstår!

Du kan ställa in detta direkt i telefonen. Vad har du för mobiltelefon?
Iphone,
I mitt föregående svar menar jag det att när jag ringer till ngn som inte har mig som kontakt att det står inget uppringningsID på deras display. Tidigare så syntes telefonnumret i mottagarens telefon.
Användarnivå 6
Emblem +8
Yes, det betyder att det är inställt som dolt. Du kan gå in enligt nedan för att åtgärda detta:

Inställningar > Telefon > Visa mitt nummer
Ok, fixat, tack

Svara

Static Template