Privat
Företag
Besvarat

Kan jag pausa mitt abonnemang?

• Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej!

Jag har flyttat till Kanada i några månader, och undrar om det är möjligt att pausa mitt abonnemang under den tiden, för att sedan kunna återgå till mitt vanliga nummer när jag flyttar hem igen?

Med vänliga hälsningar
icon

Bästa svar av Linnea 7 September 2018, 08:54

Visa original

21 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Eksi!

Välkommen till vårt forum & tack för en bra fråga!

Idag kan du inte pausa ett abonnemang hos oss helt och hållet, däremot kan du göra om ditt abonnemang till ett kontantkort hos oss. Det behöver bara fyllas på en gång per år, och du kan då behålla ditt nummer.

Om du vill göra på så sätt kan du se hur du byter abonnemang till kontantkort här: Byta abonnemang

Ha en supertrevlig helg och en härlig vistelse i Kanada! 🇨🇦
Hej! Jag skulle vilja pausa mitt abonnemang då jag är utomlands (Indien) i ett par månader. Skulle jag kunna få hjälp att pausa mitt abonnemang från nu till februari ut?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Alexandra Segerkvist! :)

Du hittar svar på din fråga i denna tråd.
Hej! Jag kommer resa bort för ett tag och vill pausa mitt abonnemang, hur kan man göra det? Och undrar om man byta till en mindre abonnemang kan sparade surfen vara kvar?
Mvh Mustafa
Hej! Jag kommer resa bort för ett tag och vill pausa mitt abonnemang, hur kan man göra det? Och undrar om man byta till en mindre abonnemang kan sparade surfen vara kvar?
Mvh Mustafa

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar på din fråga ovan. :)
(Observera att din sparade surf försvinner vid byte.)
Hej! jag ska utomlands i några månader och tänkte antingen avsluta mitt abonnemang/nummer eller gå över till kontantkort. Vad innebär det om jag skulle byta till kontantkort LITEN?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej! jag ska utomlands i några månader och tänkte antingen avsluta mitt abonnemang/nummer eller gå över till kontantkort. Vad innebär det om jag skulle byta till kontantkort LITEN?

Hej @Teodor!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag har flyttat din fråga till den här tråden då du har delar av ditt svar här ovanför.

Om du byter till kontantkort så innebär det att det inte fungerar över huvud taget i utlandet och att det inte går att spara surf längre.
Du behöver också fylla på kontantkortet minst en gång om året för att du inte ska bli av med ditt nummer.

Allt gott!
Hej! Jag ska under ett halvår bo utomlands i Turkiet & kommer där inte få användning för mitt nuvarande abonnemang. Kan man sätta abonnemanget på paus eller något liknande? Vill väldigt gärna inte bli av med mitt telefonnummer & vill inte betala för ett abonnemang som jag inte kan använda.
hej jag undrar lite hur det funkar om man ska åka utomlands två månader, går det att pausa abonnemanget eller vad är bäst att göra under tiden man är iväg? vad rekommenderar ni?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej! Jag ska under ett halvår bo utomlands i Turkiet & kommer där inte få användning för mitt nuvarande abonnemang. Kan man sätta abonnemanget på paus eller något liknande? Vill väldigt gärna inte bli av med mitt telefonnummer & vill inte betala för ett abonnemang som jag inte kan använda.

Hej @Eeemilia!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
hej jag undrar lite hur det funkar om man ska åka utomlands två månader, går det att pausa abonnemanget eller vad är bäst att göra under tiden man är iväg? vad rekommenderar ni?

Hej @Josefinjohaansson!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag flyttade din fråga hit så du kan se här ovanför hur du går tillväga :)

Allt gott!
Jag ska åka utrikes i två månader. Kan jag göra uppehåll i abonnemanget under den tiden? Mvh Jörgen
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag ska åka utrikes i två månader. Kan jag göra uppehåll i abonnemanget under den tiden? Mvh Jörgen

Hej @Jörgen Hjellström!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott och jag hoppas du får en trevlig utlandsvistelse 🙂
Hejsan jag ska på semester innom kort, så jag undrar kan jag pausa mitt abonemang och kan jag göra det på mina sidor???
Användarnivå 4
Emblem +5
Hejsan jag ska på semester innom kort, så jag undrar kan jag pausa mitt abonemang och kan jag göra det på mina sidor???

Hej @Fahrudin!

Jag flyttade din fråga till den här tråden, då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott 🙂
Hej, har ni ordnat så man tillfälligt kan frysa abonnemang? Eller måste det fortfarande gå 'via kontantkort'?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej, har ni ordnat så man tillfälligt kan frysa abonnemang? Eller måste det fortfarande gå 'via kontantkort'?

Hej @torpetdah!

Jag flyttade din fråga till den här tråden då svaret är detsamma fortfarande.

Allt gott!
Ja vill ändra från kontant till abonnemang med samma sim kort är detta möjligt?
Och hur snabbt går de ?
Användarnivå 4
Emblem +5
Ja vill ändra från kontant till abonnemang med samma sim kort är detta möjligt?
Och hur snabbt går de ?

Hej @Johning!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga högst upp här.

Allt gott!
Hur gör jag för att ändra om mitt nummer från kontantkort till abonnemang?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hur gör jag för att ändra om mitt nummer från kontantkort till abonnemang?

Hej @Lenamedbena!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan följa guiden som länkas här ovanför för att se hur du går tillväga för att göra om ditt kontantkort till ett abonnemang.

Hoppas du får en fin dag!

Kommentera