Besvarat

Ringa & SMSa till & inom EU

• 13 maj 2019
  • 1 svar
  • 1747 visningar

Hej Hallon
Hur är det att ringa till och inom ett land i Europa?
Kan jag bara ringa till någon med ett svenskt nummer, eller kan jag ringa och smsa till mina vänner i Danmark, Norge, UK och Irland? Gör det skillnad om jag är i deras land eller kan jag vara i Sverige och ringa dit?
Ringa hem till Sverige vet jag funkar utan extra kostnad om jag är inom Europa.
icon

Bästa svar av Martin 1 augusti 2019, 17:03

Från Sverige till EU/EES kostar det extra att ringa. Du kan hitta vad det kostar genom att söka på landet här på vår hemsida. Sen gällande SMS skickar du det gratis över hela världen från Sverige.

Om du befinner dig i ett annat EU/EES land använder du abonnemanget utan extra kostnad som hemma inom det landet och hem till Sverige, samt till andra EU/EES länder. Det finns en jättebra förklaring på hur det fungerar här på EU's hemsida.

För mer information om hallon inom EU/EES kan man läsa här.
Visa original

1 svar

Från Sverige till EU/EES kostar det extra att ringa. Du kan hitta vad det kostar genom att söka på landet här på vår hemsida. Sen gällande SMS skickar du det gratis över hela världen från Sverige.

Om du befinner dig i ett annat EU/EES land använder du abonnemanget utan extra kostnad som hemma inom det landet och hem till Sverige, samt till andra EU/EES länder. Det finns en jättebra förklaring på hur det fungerar här på EU's hemsida.

För mer information om hallon inom EU/EES kan man läsa här.

Svara

Static Template