Besvarat

Samtal utland - dragning mitt i månaden

Hej,
Undrar bara hur ni kan gå in på mitt konto o bara dra pengar vid ett flertal tillfällen då jag befinner mig utomlands, har då ringt o tagit emot samtal i landet jag befinner mig i och det har ju varit katastrof priser för samtalen där.
Men tänk om jag endast hade haft de pengarna ni tagit från mitt konto hur skulle ja då kunnat klara mig där?
Som tur var så hade jag med mig min fru så hon har kunnat försörjt mig där.
Självklart skall man se upp med att använda telefonen i vissa länder utan försöka att ringa wi-fi samtal så mycket det bara går men när det som för mig skedde ett dödsfall av närmaste anhörig hemma i Sverige då blir det svårt att inte ringa.
Tycker allafall ni betedd er riktigt uselt när ni gör på detta sätt😡😡
icon

Bästa svar av Linnea 5 december 2018, 08:19

Hejsan @Magnus N!

Välkommen till forumet!

Jag vill börja med att beklaga om det är så att det har ställt till det för er när pengarna har dragits från ert konto. Detta görs av säkerhetsskäl om ditt användande är ovanligt högt. Se utdrag från våra allmänna villkor:

6.17 I det fall ditt användande är ovanligt högt så godkänner du att i förtid dra pengar från det kort som du registrerat till abonnemanget, se prislista för mer information.

Du kan läsa mer om funktionen här: Varför har ni plötsligt tagit betalt av mig mitt i månaden?

Ha en fortsatt bra dag!
Visa original

6 svar

Hur ska det gå till annars, menar du?
Fakturs finns det nåt som heter
Faktura
Men det är ju en betalningsform bara. Du har valt den betalningsformen. Du måste ju betala för det du förbrukat. Det kan du ju knappast anklaga Hallon för. Det är ett normalt förhållande mellan alla köpare och säljare.
Förstår väl det, men att gå in o dra fyra ggr inom ett par dgr utan mitt vetande
tycker ja är väl fräckt.
Normalt så går de in en gång/månad o drar det som jag förbrukat under föregående månad enligt vår ök .
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Magnus N!

Välkommen till forumet!

Jag vill börja med att beklaga om det är så att det har ställt till det för er när pengarna har dragits från ert konto. Detta görs av säkerhetsskäl om ditt användande är ovanligt högt. Se utdrag från våra allmänna villkor:

6.17 I det fall ditt användande är ovanligt högt så godkänner du att i förtid dra pengar från det kort som du registrerat till abonnemanget, se prislista för mer information.

Du kan läsa mer om funktionen här: Varför har ni plötsligt tagit betalt av mig mitt i månaden?

Ha en fortsatt bra dag!

Svara

Static Template