Besvarat

Se detaljspecifikation/faktura

• Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej, jag undrar vem jag kan kontakta för att se min fullständiga faktura senaste 2 månaderna. Jag har student erbjudandet som i 4 månader ska kosta 49/mån, men har betalat 60/ månaden två månader och 85/ månaden senast. har inte köpt till någon extra surf så förstår inte hur det kan ha blivit så?
Dessutom bor jag utomlands men inom EU- då ska det ju inte kosta att ringa till Sverige??
Eller messa? har jag förstått det fel??
Tacksam för svar
icon

Bästa svar av Tor 8 oktober 2018, 09:45

Hej @lar.

Varmt välkommen till forumet! :)

Absolut. Du kan följa vår vattentäta guide här på forumet för att hitta din detaljspecifikation.

Ha en fin dag!
Visa original

58 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @lar.

Varmt välkommen till forumet! :)

Absolut. Du kan följa vår vattentäta guide här på forumet för att hitta din detaljspecifikation.

Ha en fin dag!
Hur får man en faktura med alla samtal man har ring med datum telefonnummer och längden ??
På min senaste faktura blev jag debiterad 198 kr istället för 99kr och undrar varför?

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 6
Emblem +8
Hur får man en faktura med alla samtal man har ring med datum telefonnummer och längden ??

Hej @Anxel! :)

Jag flyttade in din fråga i denna tråd, då den besvarats tidigare på forumet. Allt gott!
Var ser jag mer specifikt vad som kostar förutom månads kostnaden på 49 kr, fick ny faktura på 179 kr vad är det som kostar?
Hej ! Jag vill inte ha automatisk påfyllning av surf varje månad .
149 kostar mitt abonnemang det vill jag ha
jag vill inte ha mera surf automatiskt
jag köpte 1 gång och det skulle kosta 199 för 10 gb
varflr har ni dragit 445 kr från mitt konto
149 + 199 kr = 348 kr
tacksam flr förklaring vad de extra 97 kr är som jag har betalat för
tacksam för snabbt svar om detta

hälsningar

mahnaz mousavi
Hej jag har två abonnemang hos er och jag betalar 298 för den ena och 99 för den andra. Och jag undrar varför jag behöver betala så mycket när jag ska betala 99/st för båda abonnemangen och inte 298 som ni dragit. När jag tecknade abonnemanget hos er blev jag informerad om att jag skulle betala 49kr dom första 3 månaderna sedan skulle jag betala 99kr per månad per abonnemang.
Mvh Bircin Alptekin
Varför får jag några kronor mer avdraget var annan månad ? Jag har abonnemang på 99kr i månaden och ibland drar dom 102,50 , varför ? Jag har ju tecknat för 99kr.
Användarnivå 4
Emblem +5
På min senaste faktura blev jag debiterad 198 kr istället för 99kr och undrar varför?

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej @Isabel!

Varmt välkommen till forumet. Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag flyttade din fråga hit till den här tråden, då du kan se ditt svar här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej jag har två abonnemang hos er och jag betalar 298 för den ena och 99 för den andra. Och jag undrar varför jag behöver betala så mycket när jag ska betala 99/st för båda abonnemangen och inte 298 som ni dragit. När jag tecknade abonnemanget hos er blev jag informerad om att jag skulle betala 49kr dom första 3 månaderna sedan skulle jag betala 99kr per månad per abonnemang.
Mvh Bircin Alptekin

Hejsan @Van123!

Du ser svar på hur du kan hitta din detaljspecifikation här. Där framgår vad kostnaden avser. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej ! Jag vill inte ha automatisk påfyllning av surf varje månad .
149 kostar mitt abonnemang det vill jag ha
jag vill inte ha mera surf automatiskt
jag köpte 1 gång och det skulle kosta 199 för 10 gb
varflr har ni dragit 445 kr från mitt konto
149 + 199 kr = 348 kr
tacksam flr förklaring vad de extra 97 kr är som jag har betalat för
tacksam för snabbt svar om detta

hälsningar

mahnaz mousavi

Hej @Mahnaz!

Varmt välkommen till forumet.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag flyttade din fråga hit till den här tråden.
Du kan se hur du hittar detaljspecifikationen för vad det är vi debiterat dig för genom att följa instruktionerna här ovanför.

När det kommer till surfpåfyllningen, så kan det ha blivit så att du fyllde på en automatisk påfyllning utav detta.
Du stänger av den här genom att logga in på Mina sidor och ta bort den automatiska påfyllningen.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Var ser jag mer specifikt vad som kostar förutom månads kostnaden på 49 kr, fick ny faktura på 179 kr vad är det som kostar?

Hej @milow!

Varmt välkommen till forumet!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag slog ihop din fråga med den här tråden då du kan se hur du hittar din detaljspecifikation här ovanför.

Allt gott!
Hej jag heter abdi dena har nomer 07XXXXX jag slutade en månad sen.
Nu fick jag faktura, varför

Hej! Jag har upptäckt att Ni har dragit för mycket pengar från mitt bankkonto. Enligt avtal skall ju 49 kronor gälla de 3 första månaderna dvs i mitt fall från oktober t o m december men det är bara för Oktober som Ni dragit rätt summa. För November och December har Ni tagit 99:-/mån vilket ju inte stämmer med Ert avtal från början. Kan Ni fixa detta till nästa två månaders utbetalningar?
Hej, jag har sagt upp detta nr. 07XXXXX men ni ha dragit två gånger pengar och jag har inte fått någon sim kort.
MVH
Aram

Jag fick en faktura med dubbel månadskostnad och undrar varför?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej! Jag har upptäckt att Ni har dragit för mycket pengar från mitt bankkonto. Enligt avtal skall ju 49 kronor gälla de 3 första månaderna dvs i mitt fall från oktober t o m december men det är bara för Oktober som Ni dragit rätt summa. För November och December har Ni tagit 99:-/mån vilket ju inte stämmer med Ert avtal från början. Kan Ni fixa detta till nästa två månaders utbetalningar?

Hej @Otto!

Jag flyttade din fråga hit, då den inte riktigt hörde hemma i den tråden du kommenterat först.

Du kan kika här ovanför hur du hittar din detaljspecifikation om det skulle vara några fler frågor eller oklarheter, är det bäst att du kontaktar vår kundservice så hjälper dem dig självklart vidare.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Varför får jag några kronor mer avdraget var annan månad ? Jag har abonnemang på 99kr i månaden och ibland drar dom 102,50 , varför ? Jag har ju tecknat för 99kr.

Hej @Petra84!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Jag har flyttat din fråga till den här tråden då du kan se här ovanför hur du hittar din detaljspecifikation.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej jag heter abdi dena har nomer 07XXXXX jag slutade en månad sen.
Nu fick jag faktura, varför

Hej @Abtidoon!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag slog ihop din fråga med den här tråden då du kan se hur du hittar din detaljspecifikation här ovanför.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej, jag har sagt upp detta nr. 07XXXXX men ni ha dragit två gånger pengar och jag har inte fått någon sim kort.
MVH
Aram

Hej @ArAm!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag slog ihop din fråga till den här tråden så du kan hitta detaljspecifikationen där vi visar exakt vad vi tagit betalt för.

Om det är några ytterligare oklarheter behöver du kontakta vår kundservice, så kommer dem självklart hjälpa dig lösa ditt ärende.

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag fick en faktura med dubbel månadskostnad och undrar varför?

Hej @Hannaeliten!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret, men jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Jag undrar varför månadens räkning kostade 105 kr istället för 99 kr.
Har under en tid lagt märke till att ni dragit ovanliga belopp från mitt konto som inte alls stämmer överens med beloppen som skalls dras...?! Skulle väldigt gärna vilja ha kontakt med någon ekonomi ansvarig som kan förklara dessa olika beloppen, alternativt en specificerad telefon-lista så jag kan se vad det kan vara som gjort dessa konstiga beloppsdragningarn...?!!!

Mvh. Janne K
hej! Jag har abonnemang som kostar 87kr/mån för 3 månader, Den började i december men nu har den dragit 156kr, värför?
Ni har dragit över 900kr på mitt kort senaste transaktionerna? varför?

Svara

Static Template