Besvarat

Utland samtal

Hej
Jag resar ofta till denmark och andra landar i EU
frågan är om jag är i denmark och ringa till en annan EU land (inte Sverige ) vad ska det kosta mig?
icon

Bästa svar av Linnea 13 augusti 2018, 08:26

Hejsan @Adnan & välkommen till forumet!

Vad roligt att du har hittat hit.

Gällande samtal till utlandet så kostar det dig ingenting att ringa från Danmark till ett annat EU-land. Du kan se mer hur de exakta priserna ligger till här och även här direkt på forumet.

Ha en superfin måndag, så ses vi här på forumet! 😄
Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Adnan & välkommen till forumet!

Vad roligt att du har hittat hit.

Gällande samtal till utlandet så kostar det dig ingenting att ringa från Danmark till ett annat EU-land. Du kan se mer hur de exakta priserna ligger till här och även här direkt på forumet.

Ha en superfin måndag, så ses vi här på forumet! 😄

Hej

när jag är utomlands där det är dyrt att ringa hem använder jag inte vanliga mobilsamtal. Jag blir ändå debiterad en hel del samtal till min telefon som jag inte fått eller ringt!

t ex i Sydafrika är jag debiterad samtal till min telefon om 11 SEK för 18.90! Under en längre vistelse kan det bli många samtal som jag inte fått men blivit debiterad. Hur undviker jag detta? Det står i meddelande från hallon att man blir debiterad för samtal från röstbrevlåda, men inte hur man stänger av den för att undvika dessadebiteringar om man vill det. Så jag skullevilja veta hur man stänger av sin röstbrevlåda .

Svara

Static Template