Besvarat

utlandssamtal och utlandssurf

• 10 februari 2019
  • 1 svar
  • 1852 visningar

Jag har nyligen skaffat ett Hallonabonnemang för seniorer. Allt ser bra ut men när jag nu skall meddela mina vänner att jag har nytt telefonnummer och att mina vänner och mina barn skall ändra i sina kontaktappar så ser jag att den här glädjen över ett bra abonnemang inte varar så länge. Finns det någon uppgift om hur länge mitt abonnemang gäller med nuvarande regler? Jag vågar inte satsa på något som plötsligt ändras! 30 dagar är en mycket kort tid att skaffa ett annat abonnemang och be barn, vänner och myndigheter ändra i sina telefoner

Detta läser jag på Hallons sida:

”Hallon Kundservice
Uppdaterad för 1 timme
När du reser inom EU, Norge, Island och Liechtenstein surfar du fritt utan extra kostnad upp till
10 GB/mån, förutsatt att du har data kvar i din pott.”
Längre den står det:
I framtiden kommer det inte att gälla våra mobilabonnemang Liten (med ordinarie pris 99 kr/mån) för att kunna roama.”
Hälsningar
icon

Bästa svar av Anonymous 10 februari 2019, 15:41

Du behöver inte byta nummer då. Du höjer bara till en storlek större på abonnemanget, 149kr/mån.

Texten du hänvisar till har stått där flera år nu och inget har hänt på det området. Jag tror du kan simma lugnt i fortsättningen också.
Visa original

1 svar

Du behöver inte byta nummer då. Du höjer bara till en storlek större på abonnemanget, 149kr/mån.

Texten du hänvisar till har stått där flera år nu och inget har hänt på det området. Jag tror du kan simma lugnt i fortsättningen också.

Svara

Static Template