Besvarat

Utomlands

Hej!

Tack för att ni spärrade automatiskt utomlands internet när jag var i Singapore. 5 minuter i fickan kostade 500. Vansinnigt pris med 100kr/MB.

Nu är jag i Thailand och kan komma att behöva skicka ett mess eller två. Har ni lust att låsa upp?

Vänligen, Christopher

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till utland
icon

Bästa svar av Oskar 8 februari 2019, 11:53

Hej @Valnöten!

Varmt välkommen till forumet.

Jag förstår absolut att man vill kunna nyttja sitt abonnemang även i utlandet.

Det här är dessvärre ingenting som vi på forumet kan ordna då vi inte har tillgång till kunduppgifter.

För att lösa ditt ärende rekommenderar jag dig att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så kommer dem självklart att hjälpa dig.

Jag hoppas du får en fin dag och en bra semester 🙂
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Valnöten!

Varmt välkommen till forumet.

Jag förstår absolut att man vill kunna nyttja sitt abonnemang även i utlandet.
Det här är dessvärre ingenting som vi på forumet kan ordna då vi inte har tillgång till kunduppgifter.

För att lösa ditt ärende rekommenderar jag dig att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så kommer dem självklart att hjälpa dig.

Jag hoppas du får en fin dag och en bra semester 🙂
Vilka länder surfar jag som vanligt i?
Vilka länder surfar jag som vanligt i?

Det är egentligen bara i Sverige som du surfar som vanligt. I EU/EES-länderna är det nästan som vanligt men inte vad gäller surf. Där finns ett tak på 13GB/mån

Citat från hallons hemsida

"När du reser inom EU, Norge, Island och Liechtenstein surfar du fritt utan extra kostnad upp till 13 GB/mån, förutsatt att du har surf kvar i din pott. Behöver du mer surf, är priset därefter 0,047 kr/MB (ink moms)."

Svara

Static Template